Sunday 6 March 2011

Kembali ke Nokia semula...

Pakai Nokia blik..slepas Sony dah jahanam...wktu ni dah maju boleh pakai slide Nokia 6288...hanset ni sama macam kawan aku nama dia Danial Rafiq...hanset ni aku pakai boleh tahan sampai 1 tahun lebih...camera boleh tahan jugak...suara pon cantik..tapi tak sedap macam Sony yang aku pakai dulu...hanset ni macam2 kenangan yang aku ada...bergambar sama Geng aku..iaitu Danial Rafiq..macam2 ada kenangan 2007 & 2008..hanset ni lah paling bnyak kenangan berbanding hanset camera yang lain aku ada,aku takkan pernah lupa kan..kenangan 2007 & 2008.. dalam hanset ni lah bermula Geng POSHNi...

7 comments:

  1. yeah that's true man ....
    simpan bro suma anset unk yg dlu2 ...
    ada knangan d stiap encet ...

    ReplyDelete
  2. msti..pnya..stiap ancet yg aku smpan..ada kenangan manis bro..aku akan kumpul setiap hancet aku pakai...

    ReplyDelete
  3. yeah that's true bro ..
    msa unk dh ada anak nnti, unk ley tnjuk kat anak unk ancet dlu unk pkai ingga skrg ...

    ReplyDelete
  4. haha..tgu msa yg anak2 akn dtg aku akn tnjuk nti..

    ReplyDelete
  5. aq lak akn jadi pakcik ...
    msa tu rsa brtapa tuanya aq !!
    :(

    ReplyDelete
  6. haha..kita dah jd pakcik berjambang dah..hahaha..
    dah xda hdup single lg...

    ReplyDelete
  7. hehe tau x pa
    hg nak tau dak ?
    lani aq pkai ncet nieyh balik
    :)

    ReplyDelete